Verbonden door een gouden draad

Bij Delft Marketing, het lokale toeristenbureau, is voor uitvoering in 2019 een plan ingediend voor de route De Gouden Draad binnen het landelijke thema ´De Gouden Eeuw`. Doel van de route is Delft voor bezoekers te tonen als een veelzijdige stad. Bij de route worden middenstand en culturele organisaties ‘met een gouden draad’ aan elkaar verbonden. Bezoekers kunnen hun weg volgen langs een veelheid aan belevenissen in de stad die allemaal een ander aspect van goud belichten.

De gouden activiteit van de Kunstsuper is een gezamenlijk kunstwerk n.a.v. de Tulpenvaas uit de 17eeeuw van Royal Delft, met daaraan gekoppeld een speurtocht door de stad.

Je ziet altijd weer nieuwe dingen als je de Kunstsuper Delft binnenloopt. Vaak is er werk te zien van nieuwe deelnemers. Maar ook brengen de kunstenaars regelmatig nieuw werk en zorgt de styling voor een andere presentatie. Zo is het iedere keer de moeite waard om even een kijkje te nemen in de Kunstsuper Delft.